Spoty reklamowe

PROJEKT SPOTU
ANIMACJA

od 300 zł
  • Wykonujemy pełne projekty spotów reklamowych. W zależności od długości obierzemy scenariusz zaproponujemy animację i wg wytycznych na podstawie zdjęć logotypów i haseł zaprojektujemy spot. W momencie wykonania spotu u nas spot jest przygotowany pod każdy wybrany telebim oraz wysyłamy go w dużej rozdzielczości do wykorzystania w innych mediach.
ZAINTERESOWANY?

PROJEKT SPOTU
FILM VIDEO

od 600 zł
  • Przy współpracy z najlepszymi filmowcami oferujemy Państwu realizację w pełni profesjonalnego spotu reklamowego. Więcej informacji o korzyściach wynikających z posiadania własnego filmu reklamowego w krótkiej i dynamicznej formie znajdziecie Państwo obok.
ZAINTERESOWANY?

Zobacz nasze spoty

– doświadczoną ekipę filmową,
– indywidualne podejście do każdego projektu,
– unikatową realizację z zachowaniem wszelkich zasad sztuki filmowej,
– sprzęt filmowy zapewniający płytką głębię ostrości oraz filmową plastykę obrazu,
– wstrząsoodporne i wodoszczelne sportowe kamery umożliwiające realizację ujęć niemożliwych do zarejestrowania jakimkolwiek innym sprzętem,
– systemy stabilizacji obrazu (Glidecam, Gimbal DJI Ronin, 5-osiowa stabilizacja matrycy),
– efektowne ujęcia z wykorzystaniem techniki „slow motion” (14-krotne zwolnienie),
– jakość 4K,
– ujęcia z drona,
– kran kamerowy,
– profesjonalne systemy do rejestracji dźwięku (mikrofony kierunkowe, krawatowe, zestawy bezprzewodowe),
– nowoczesna i dynamiczna postprodukcja (montaż) na profesjonalnym sprzęcie marki Apple,
– autorskie ujęcia realizowane na życzenie klienta,
– indywidualnie dopasowana muzyka zwiększająca dynamikę reklamy.

– 60 sekundowy spot reklamowy przeznaczony do emisji w sieci (strona internetowa, YouTube, Facebook, Instagram itp),
– 7,5 / 10 / 15 / 30 sekundowy spot reklamowy przeznaczony do emisji na naszych telebimach.

Obecnie odchodzi się już od produkcji filmów dłuższych niż 60 sekund gdyż nie mają one racji bytu w sieci. Wbrew pozorom realizacja filmu 1-minutowego (zwłaszcza jego postprodukcja) jest dużo bardziej zaawansowana niż filmu 3-minutowego gdyż wymaga ona bardziej restrykcyjnego procesu realizacji zdjęć i o wiele bardziej dopracowanego montażu.

– dopasowanie się do aktualnych trendów,
– 1-minutowy materiał filmowy jest już dostosowany i gotowy do wrzucenia na Instagrama, który powoli staje się główna „biznes platformą” w sieci (Instagram posiada 60 sekundowy limit czasowy na materiały video),
– film jest dużo bardziej dynamiczny i ciekawszy dla aktualnego (coraz młodszego) odbiorcy, oczekującego atrakcyjnego ale przede wszystkim treściwego przekazu,
– w dzisiejszym natłoku mediów sztuką jest skupienie uwagi potencjalnego klienta na tyle aby zapoznał się z reklamą do samego końca. Materiały dłuższe a tym samym mniej dynamiczne zawsze są przewijane lub wyłączane w trakcie oglądania. Z tego też względu należy zaprezentować krótki, nowoczesny i energiczny film, który pozostawi widzowi niedosyt. Naszym celem jest aby odbiorca Państwa reklamy nie tylko obejrzał ją do końca lecz włączył ją ponownie,
– krótsze materiały filmowe pozwalają nam zamieścić w filmie tylko i wyłącznie najlepsze ujęcia i dzięki temu film jest skonstruowany z najciekawszych i najbardziej efektownych scen.

1. Spoty reklamowe projektowane są w oparciu o dostarczone materiały reklamowe, specyfikację oraz wytyczne Zleceniodawcy.

2. Materiały reklamowe dostarczone przez Zleceniodawcę muszą być zgodne z technicznymi wymogami form reklamy oferowanymi przez Zleceniobiorcę tj. pliki video w formacie mp4 lub avi. lub JPG lub psd. Zleceniodawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostarczenie materiałów reklamowych zgodnych z prawem i nienaruszających autorskich lub osobistych praw majątkowych do utworu. Zleceniobiorca uprawniony jest do odmowy użycia dostarczonego materiału jeżeli budzi jego wątpliwość uprawnienie Zleceniodawcy do jego użycia, a Zleceniodawca nie przedstawi stosownego dokumentu potwierdzającego przysługujące mu prawa lub naruszającego powszechnie obowiązujące przepisy.

3. Projektowane przez nas spoty w wersjach finalnych przygotowane są tylko i wyłącznie w formacie video mp4. w rozdzielczościach: 4k lub fullhd w proporcji wyświetlania 16:9.

4. Na projekt spotu reklamowego przysługuje trzy poprawki. Każda następna poprawka liczona jest wg cennika.

5. Z chwilą akceptacji projektu spotu reklamowego, dostosowania spotu reklamowego, a także zapłaty wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy, Zleceniobiorca przenosi na Zleceniodawcę, a Zleceniodawca nabywa autorskie prawa majątkowe do korzystania i rozporządzania plikiem spotu reklamowego w całości lub we fragmentach, na wszelkich polach eksploatacji znanych w dniu zawarcia niniejszej umowy, na cały okres ochrony autorskich praw majątkowych w kraju i za granicą. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie zmian, przeróbek lub innej ingerencji w przekazany Zleceniodawcy projekt reklamowy.